שבת לימוד ותרגול – תנועה אותנטית בראי הדהרמה | שבת | 28.11.15 | 9:00-17:00
בהנחיית תומר בשן
אימון במדיטציה הוא אימון התודעה להיות במגע עם המציאות המשתנה, להתבונן במהלכי הנפש והגוף וללמוד כיצד להיות באופן מיטיב, אמיתי ופתוח יותר. התנועה מפגישה אותנו עם הגוף המופלא הזה, המסתגל, המרפא עצמו, הכואב, הנרגש, הסובל, הדועך ומתכלה. הקשבה לגוף בתנועה פותחת צוהר אל מעמקי הנפש. בתנועה אותנטית יש הזמנה לחוש את הגוף הנע מבפנים, להתבונן בתודעה ולגלות את היחסים בין השניים. זהו תרגול מדיטטיבי בתנועה בהשראת "דמיון פעיל" של קארל יונג כדרך לחשוף ולעבד חומרים נפשיים לא מודעים.
השתתפות בעלות 150 ש"ח | להרשמה לחצו כאן
בין המוח לתודעה – איפה אני? | מפגש לימוד ותרגול | יום ג' | 24.11.15 | 18:00
בהנחיית גשה קלסנג וונגמו ובהשתתפות מורים מקבוצות הדהרמה השונות
האיכויות המיטיבות (הפאראמיטות) תרגולים בודהיסטיים בהגשמה של מה שכבר הנך
ימי ב' | 23.11.15 | 16:30-19:30
בהנחיית יובל אידו טל ומאיה לאוב
כולם רוצים לחיות טוב, רק שלא תמיד אנחנו מרגישים שיש לנו החופש והאפשרות הממשית לחיות חיים טובים באמת. בקורס נבקש לעמוד על טיבו של הפער בין החיים שהיינו רוצים, לבין החיים שאנחנו באמת חיים. ננסה להבין כיצד ניתן לצמצם אותו ולפעמים אף לסגור אותו.
לשיחת ייעוץ חייגו 03-6411961 לפרטים נוספים לחצו כאן
שהייה בשלווה – מדיטציה להשקטת התודעה | ימי א' | 29.11.15 | 18:30-21:30
בהנחיית בעז עמיחי
כדי לעמוד בקצב החיים המודרני אנו נדרשים לפצל את תשומת הלב שלנו בין יותר ויותר זירות (ומסכים). כולנו מתחייבים ליותר משימות משנוכל לעמוד בהן ומפלס הלחץ וחוסר האונים הולכים וגדלים. מדיטציית השהייה בשלווה הינה אחת מטכניקות המדיטציה המוקדמות ביותר. תכליתה להאט את קצב התרוצצות התודעה, להעמיק את השלווה והבהירות, לאפשר מנוחה מחד, ותודעה ממוקדת וחדה מאידך. נתמקד בתרגולי מדיטציה שונים מתחום השהייה בשלווה ונשלב לימוד רלבנטי לאימון.
אימון לחיים בהשראה בודהיסטית – שנה ב' | ימי ב'
מנחים: יובל אידו טל, מאיה לאוב
השנה השנייה מוקדשת להעמקת האימון, הרחבת תחומי הלמידה ודיוק היישום בתחומי החיים השונים: במשפחה, בקשרים חברתיים, ביחסי עבודה, בסביבה האנושית ובסביבה בכלל. בעזרת התבנית הבודהיסטית עתיקת היומין הנקראת "12 החוליות של ההתהוות המותנית" נלמד כיצד התובנות שלמדנו בשנה הראשונה נפרטות לכלל תהליכים רבי שלבים, עם הזדמנויות רבות לחולל שינוי בצורת ההסתכלות על החיים ובהתנהלות בהם. בשנה זו נעמיק את ההתבוננות בחייהם של הלומדים, על השמחה ועל העצב שבהם.